woensdag 4 juli 2012

KETI KOTI enzo


1 juli: de HERDENKing va de fysieke slavernij in het Oosterpark. Een feest met veel gekleurde mensen natuurluk maar vooral ontmoeting. Mijn focus ligt op het onder de aandacht brenger van belangrijke vormen van MODERNE SLAVERNIJ
VURIGE LIEFDE
zie ginds komt de boot...
Volgend jaar 150 JAAR AFSCHAFFING van fysieke slavernij.
Vooral als je weet dat er op de NL universiteit leugens worden verteld over het slavernijverleden!

MODERNE SLAVENARIJ!!

Mensen mogen het best weten!

Op weg nar het Oosterpark kwam ik langs een basisschooltje met kleurige kinderschilderingen op het glas.
Een ridder ZONDER ZWAARD, zo kan het ook, dat is de toekomst. Ik neem de flyers in de hand en zonder paard begeef ik mij in het publik.


meedemostrerende standbeelden
Natuurluk was Frank er ook.
Reclame voor kunst
Gekleurde Surinaamse Vrouwen. Lekkel zingen, goedgezellig!
Wie krijgt hier de zwarte piet?ZWARTE PIET IS RASCISME!
 
Filmpje duurt slechts 2 seconden...
Tofik inda bocht, op het podium. Hij nam zelfs de woorden "moderne slavernij" in de mond om de invulling/betekenis ervan vervolgens te reduceren tot vrouwenhandel.
In de Metro lees ik zijn uitspraak:
“Het is bizar en prehistorisch dat groepen beschermd moeten worden. Individuen moeten beschermd worden."
Het artikel eindigt met: "Volgens Dibi duurt het niet lang meer voordat we Indiase leerkrachten voor de klas hebben staan die lesgeven in het Engels."
Klinkt wel weer dom genoeg om deze man niet al teveel credit te geven.
Hij bedoelt het m.i. zeker goed maar doorziet nog niet hoe het systeem georganiseerd is en werkt met de upgrades en verbeterde taktieken en technieken van moderne slavernij.
Alles kits met de fleuro Mark?
"Volgens de premier 'reduceert slavernij mensen tot productiemiddelen' en stelt het gewin van een kleine groep 'boven de menselijke waardigheid van velen'."
Zou het echt alleen om het verleden gaan?!?!

Direct na het maken van deze foto begon het te regenen. Een meisje dat ik wat later ontmoette zei dat de aarde huilt.

Stukkie Surinaamse beschaving!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten