donderdag 20 juni 2013

Cannabis Bevrijdings Dag


CANNABISBEVRIJDINGSDAG>
Afgelopen zondag 16 juni. Wederom een gezellige happyning in het Westerpark. Niet erg lang geweest. Het is een herhaling van zetten. Dit is zeker nodig.

Volgens mij is het verbieden van Cannabis een criminele daad. Om het even recht te stellen. Aangezien het vele BEWEZEN VOORDELEN geeft. Met recht een wonderplant.

Autoflower is de nieuwe mode. Met overdreven claims zoals dat je het het hele jaar door kan groeien. Maar de winterzon zal weinig top opleveren. 2xx per jaar kan wel denk ik vooralsnog.
 Bijna. Je bedoelt medicijn! Want de echte drugs zijn die chemische symptoombestrijders die ze medicijnen plegen te noemen. En planten met bewezen medicinale geneeskracht worden officieel tot drugs gerekend...
 
Op weg erhene nog in een hoge (>11m) berkeboom geklommen. Op zich een makkie, maar wel goed voor concentratie en oefening. Gaf kids nog wat raad: altijd 1 arm vasthouwen en omlaag niet sneller willen gaan. Ging helemaal bovenin hoewel een kleiner mens nog net een tak hoger had gekund. Maar ging ze niet opjutten. Je moet niet verder gaan dan je durft in mij visie. Gewoon steeds stappie verder. Wij hadden vroeger een hehoorluk grote kersenboom in da tuin. En bij oma een vrij slanke perenboom. Dat was voedzaam oefenen. Gelukkig had ik geen gekke ouders die dat verboden. Sommige ouders zijn te bang en verbieden dan hun kinders te klimmen. Dan leren ze het minder goed en als ze het dan stiekem toch doen kan het gevaarlijk worden wanneer ze elkaar gaan uitdagen. Me ouders moedigden me overigens ook niet aan. Deze boom was ongeveer zeker 2xx zo hoog. De takkenstructuur is erg handig: steeds een tak verder omhoog pakken en zo kronkel ik nar boven. 
 Er was op 1/3e hoogte een heel geschikte plek voor een boomhut. Daar zou ik er wel een willen smoken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten